معرفی انیمیشن | سفر باورنکردنی رابین «Robin Robin»
  • کد مطالب: ۱۶۴۲۸۸
  • /
  • ۰۳ تير‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۲

معرفی انیمیشن | سفر باورنکردنی رابین «Robin Robin»

انیمیشن «رابین رابین» درباره‌ی پرنده‌ای به نام رابین است که از سوی یک خانواده‌ی دوست‌داشتنی از موش‌ها پیدا شده است و بزرگ می‌شود.

عاطفه جوینی - انیمیشن «رابین رابین» درباره‌ی پرنده‌ای به نام رابین است که از سوی یک خانواده‌ی دوست‌داشتنی از موش‌ها پیدا شده است و بزرگ می‌شود.

اما هرچه رابین بزرگ‌تر می‌شود، تفاوت‌های او با سایر اعضای خانواده آشکارتر می‌شود. در این بین، او همه‌ی تلاش خود را به کار می‌بندد تا به خانواده‌اش ثابت کند می‌تواند یک موش خیلی خوب باشد، اما در نهایت، برای کشف واقعیت وجودی خود، عازم سفری جسورانه می‌شود.

دانیل اوجاری، کارگردان این پویانمایی کوتاه و جذاب، می‌گوید: «ایده‌ی اولیه‌ی «رابین رابین» حدود هفت هشت سال پیش، اواخر یک شب در استودیوی ما شکل گرفت.

ایده‌ی اصلی پی‌رنگ داستانی (پرنده‌ای که به کمک خانواده‌ای از موش‌ها بزرگ می‌شود و ...) به‌سرعت شکل گرفت، اما سال‌ها طول کشید بفهمیم داستان را چه‌گونه روایت کنیم و با آن می‌خواهیم چه بگوییم.

از آنجایی که رابین کوچولو یک پرنده است نه یک موش، در درک اینکه دقیقا چه چیزی او را از دیگران متمایز می‌کند، مشکل دارد.

پس او از آنجا بیرون می‌رود تا یک ماجراجویی را شروع کند و از این طریق، بتواند خود را نجات دهد و دوستان و رؤیاهای تازه‌ای در طول مسیر پیدا کند.

این انیمیشن که در سبک استاپ‌موشن ساخته شده، از هر جهتی گرم و صمیمی و اثرگذار است. هم‌چنین در روایت خود ظرافت‌هایی را در بر می‌گیرد که فقط فیلم‌سازی استاپ‌موشن می‌تواند ارائه بدهد.

نام:
رابین رابین Robin Robin

سال انتشار:
۲۰۲۱

کشور سازنده:
انگلیس

کارگردانان:
دنیل اوجاری، مایکل پلیز

شرکت سازنده:
کمپانی آردمن

زمان:
۳۲ دقیقه

جوایز:
برنده‌ی جایزه‌ی HMMA Award

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.